Proč Patreon a co tam najdete ?

01.03.2021

Nedávno jsem po letech oživil svůj, do té doby nikdy nepoužitý, účet na Patreon. Co mě k tomu vedlo a co na tam najdete?

Patreon asi není třeba moc představovat, o to se v posledních letech postaraly hlavně modelky. Přesto tuto službu krátce a zjednodušeně představím. 

Když už jsem zmínil ty modelky, poslouží mi jako příklad. Typickým nástrojem pro modelčino portfolio je Instagram. Tam ale není možné publikovat nahotu nebo třeba něco erotického. To je možné právě na serverech typu Patreon, OnlyFans a podobných. Zároveň je tu možnost zpoplatnění přístupu k takovému necenzurovanému materiálu.

Nejde ale pouze o fotografie bez cenzury. Tyto a podobné služby umožňují sdílet i jiný obsah, např. video, text nebo různé dokumenty.

Patreon jsem si zřídil už před lety, ale až doteď jsem s ním nic nedělal a neměl to v plánu. Všichni víme, co se nedávno stalo (karanténa) a jaký dopad to má na podnikání. Ze dne na den se zastavila práce i z ní plynoucí příjmy. Výdaje ne. Musel jsem se zamyslet nad různými alternativami, o tom jsem už informoval v samostatném článku. Jednou z alternativ - jednou z mála činností, které teď mohu vykonávat - jsou služby typu Patreon. 


CO TAM NAJDETE?

Běžně vybírám z focení minimum fotografií, které pak zveřejním. Často je to jedna z celého setu focení. Výběr bývá těžký, protože kolem této jedné vybrané fotky bývá spousta jiných, nemusí být horší, já ale potřebuji jen tu jednu. Ostatní nikdy nikdo nevidí. Díky Patreonu tak můžete vidět celé nepublikované série, nebo se podívat, z jakých možností jsem vybíral právě tu jednu jedinou fotku, kterou jste dosud znali.

Často také vznikají tzv. backstage fotografie nebo dokonce videa, tedy nahlédnutí za scénu. Ani pro tento obsah nemám jinde příliš prostoru.

  • Jinde nepublikované série fotografií
  • Jinde nepublikovaná videa
  • Backstage fotografie a videa
  • Více či méně erotický obsah 

Není to žádný podfuk ani koláče bez práce. Vybrat a upravit takové množství materiálu zabere spousty hodin. Pokud vás tedy zajímá exkluzivní (a často i více erotický) obsah, budu zvlášť v této době rád za každý váš příspěvek. Ceny jsem nastavil rozumně tak, aby se měsíční příspěvek dal přirovnat např. k jedné láhvi levného nebo lepšího vína.


© 2021 photomichal.cz , Praha 4 - Lhotka 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky